tisdag 16 mars 2010

Skönt att sova

Just nu ligger jag i köket och sover medans matten skriver om mig.

Magoo är en väldigt trevlig kille som gärna följer med så väl in på toan som ut.
"Men av någon konstig anledning tycker visst matte att jag ska börja lära mig att sov själv oxå. Mysko.."
Och han är då inte brydd vart han lägger sig=) Spela ingen roll hur jag bäddar åt honom så ligger han överallt men inte där=)
Är man trött så går hårdgolvet bra oxå.
Han sköter sig lika bra på jobbet som hemma. Busar lite väl mycke med katten, men nu har vi flyttat ut den leken och hoppas den slutar upp inne =) hihi. *går det?* Vi testar iaf. De fungera bra när katten är ute iaf ;)
På lördag ska Magoo vara med på lövbergas pimpeltävling på gåxsjön, och gissar jag rätt så blir han överlycklig över att få träffa så mycke folk på en och samma gång. Och vill han inte vara med mig bakom fiket får han väl följa med barnen ut och fiska lite =)
Det var ett litet sov inlägg från Mr Magoo.



1 kommentar:

  1. Han sköter sig den lille trollkonstnären.
    Växer och blir stor.
    Tror han kommer gilla att vara med på pimpeltävlinen alltså.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera