söndag 14 mars 2010

jami

Både lördag och söndag for vi till stortjärn och grilla.
Här körde vi förbi lilltjärn på lördagen
På lördagen fick hundarna bara sitta i linan medans jag och lill tjejen sola oss lite. Och sen vi koppla in Enigma som ledar hund över malamuterna så har de äntligen blivit fart på dom :P


Nu till de roliga på lördagen så


Fick jag åka och


min lilla tjej på 4,5år körde släden :P



Idag söndag så for jag och lill tjejen med hundarna och så kom Roger(sambons bror) på skoter sen så grillade vi lite goda mackor.

Enigma var riktigt taggad idag =)
Och på vägen hem körde lill tjejen igen=)

Kort fattat men man hinner inte alltid skriva ;)
Kram från Kennel Moonlover´s och jämtlandstausa =)

3 kommentarer:

  1. Du, det känndes som jag satt i den släden med dig och lilla fröken som förare.
    Så härliga bilder.
    Man bara njuter.
    Tack för turen.
    Kramen synnöve.

    SvaraRadera
  2. Ååååh, vad härligt det ser ut, och vad duktig lilltjejen är :-)

    Har lagt in lite nya bilder på Enzo på både bloggen och fejjan!

    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja han har sina små söta trix för sig! :)
    Qilaq har slutat att hosta nu, men nu börjar nästa hund istället, så mest vila för deras del ett tag framöver!

    SvaraRadera