onsdag 6 oktober 2010

Hejsan
Ja nu blev det inte våran hund =) Eller våran uppfödning =)
Jag lånade Oden faktiskt.
Liten söt pigg JR i sina bästa år.
Ägare Therese & Dennis.
Ja har inte fotat mina på slutet så mycket, i kväll tänkte jag fota efter vägen, men nja det hände något.... Kiwok drog ner i diket och skällde ut en grävling, sen gick den till attack mot kiwok och Magoo,,,,,, LIVRÄDD CIA... Men Magoo avbröt när jag ropa och kom till mig, men grävlingen jaga kiwok och när den börja springa mot oss gick hon till attack mot den och drog den till skogskanten och där slogs de någon minut.
Som tur va så fick Kiwok bara ett litet sår på tassen.
Arre(sambon) Han var ju närmast den där läskiga grävlingen men han var inte rädd =) Bara jag och Magoo =)
Så i kväll gör familjen fyrbenta som tvåbenta som katten herman och chillar lite bara =)
Kram från oss


1 kommentar:

  1. De är roligt att fota, synd att grävlingen kom ivägen för dig! Och läskigt, grävlingar är t.o.m läskiga från bilen ;)
    Tur vi inte träffar på sånna allt för ofta här nere *PEPPAR PEPPAR*

    Ska få ett däck till Qilaq imorgon och sen försöka hitta en riktig dragsele som passar honom ordentligt! :)
    Man märker att han blir så stolt när han får dra skrindan till hunddagiset eller bära klövjeväska! :)

    SvaraRadera