söndag 10 oktober 2010

Liten agility bana

Hejsan!!
Idag har vi byggt en pytti liten agility bana bara för att barnen och hundarna ska få lite skoj tillsamman på gården. Ja jag sprang runt jag oxå med mitt monster(Ayla)

De blev bara fyra hinder, men de tog iaf tid för barnen och hundarna :P Så gulligt.
Där under är Mr magoo och sonen Max :D Lika barn leka bäst.

Barnen valde faktiskt hund efter deras eget temerament.... Dis och kiwok = lugna och Max och Magoo= full fart jämnt :D


Ja de var uppskattat iaf av alla. Så nu får man inte göra annat än att vara på "banan"
I dag skulle min Mamma blivit 50 år .....
Jag tänker på dig och saknar dig.
Men hundarna är de som gör att jag känner jag har mamma runt mig hela tiden på något vis.
Nu när vi inte vågar oss ut i skogen pga av älg jägare och mördar grävlingar så passade det ju bra med en liten egen agility bana faktiskt. Ska bygga mer hinder sen.
Se ni vilken fart kiwok har :D hihi.
Jag han inte ta så många kort på Max och Magoo, dom var som några yrväder båda två :D
Så av slutat vi med en bild på "monstret"

Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar