fredag 29 oktober 2010

Shira

Hejsan
Nu har hälsa på/fodertiken kommit hit.
Riktigt snäll hund, men just nu när hon kom så hade hon ett stort jack i trampdynan så hon hoppa på tre ben=(

Men då börja vi med en "trasig" hund så kan det bara bli bättre så att säga. Hon e då jätte snäll
och till min STORA förvåning så såg Ayla över lycklig ut (trots att de är samma ålder) Och Kiwok den andra surtant tiken växte lite, men inge hände(genom nät)
Så allt har börjat jätte bra.
Jag var faktiskt lite tveksam då det var en äldre tik som skulle komma. Jag trodde dom skulle stöta ut henne direkt från början. Men nu håller vi tummarna att det fortsätter så här så har vi ett toppen spann i vinter:D

Lill tjejen och foder tiken.



Ja nu ska ni få se en äkta polarhund....
.... Ja mina hundar, dom gillar att vara inne, men de är glad att få vara inne i köket och ligga där, denna dam, hon kunde inte vara i köket, nä hon gatt ligga framför tven och sova =)

Eller under bordet =) Trött draghund :P
Men lugn=)
Ha det gott nu så ska jag ta hand om lite djur!!
Kram från oss

2 kommentarer:

  1. Spännande! Det går säkert bra det här.

    //Jennie

    SvaraRadera
  2. ja jag hoppas det går bra, jag behöver en till över vintern oxå så det vore jätte skoj =)

    SvaraRadera