torsdag 21 oktober 2010

Hejsan

Ett gammalt foto. Men jag ha verkligen kommit bort från fota och allt, men bara snön kommer så ska jag ta med kameran igen för då blir allt sååå mycke finare :D Nu är de svart ute då man är ute med hundarna och de säger sig själv hur bilderna skulle bli :D
Här kommer min goa syster och hälsade på, gissa om hundarna insåg att hon hade något gött i påsen :D Kiwok var duktig och visa att hon kan allt :D Hit med godis NU....
Vi har fått lite snö här uppe i Jämtland men jag vill ha mer NUUUUU :D
Och med det säger jag trevlig helg på er där ute.
Kram från oss

6 kommentarer:

  1. Hej san där i snö riket
    hoppas det är full rulle på finaste lill hunden
    Har skaffat mig en ny hemsida här är den nya adressen dit http://aussielyan.cybersite.nu
    den är under uppbyggnad ännu och kommer att handla om triss valpar osv, ler Du kan väl gå in och skriva en rar rad till pappa triss.
    krama nu lilla bus ifrån hans farmor

    SvaraRadera
  2. fy vilken bild du hitta då.... haha... kram syster yster

    SvaraRadera
  3. men syster den var sååå fin :D Längtar tills mars nu :D

    SvaraRadera
  4. Då gör man ett nytt försök... envis! ;)

    Supertrevlig blogg, vackra bilder & störtskön inställning!

    //Jennie från en håla utanför Stockholm ;)

    SvaraRadera
  5. Men nu kom de ju med =)

    SvaraRadera
  6. Haha, nej orkade inte ens bli arg på honom där, vi hade faktiskt inte aktiverat oss alls så mycket och jag hade satt på honom Björkisselen där på dagis, för att sen få förhinder och hann inte ut och dra cykeln, då var hans förväntningar redan i taket så han var väl besviken haha! :P

    SvaraRadera