söndag 2 januari 2011

Hinner inte med datorn

Hejsan
Jag som sagt så hinner jag inte med datorn. Men ska försöka lite oftare.
Som ni ser saknas en hund, men hon e hemma. Hon blir så sur & stor på sig när hon väntar valpar,ändå ha hon bara gått 2-3 veckor och hon ha redan blivit surtant.
Men de går ingen nöd på henne. Bra hon bygger på sig lite fett så hon får feta och fina valpar i feb :D
Ska försöka göra ett inlägga om pappan och mamman senare. Men är ni nyfiken så titta på min länk sida på http://www.mullnaeset.se/
Och titta på hanen Grizly. De är pappan.
Kram från oss

6 kommentarer:

  1. Nämen kära värld vilka fina vovvisar det fanns på den sidan... man blir ju alldeles valpsjuk :-) Det kommer ju säkert att bli riktigt fina valpar!

    SvaraRadera
  2. den där lilla svarta hunden..skratt går ju riktigt bra där i spåret..han får rycka in nu när dom riktiga släd hundarna har semester..ler fina Margoo
    kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Sökte lite på nätet och hittade Nico hos Er, jag har kullbrodern Novak, roligt att se likheterna.

    Jenny
    jenny@adviva.se

    SvaraRadera
  4. Ja... vi kommer gärna och myser med valparna när det beger sig :-) Det är ju lite riskabelt dock... haha... det kommer sluta med att vi har en hel Malamut-farm här i munken ;-)

    SvaraRadera
  5. hej cina
    här kommer min mail adress
    claes.henriksen@telia.com
    kramar

    SvaraRadera
  6. oj förlåt jag menar så klart cia...ler
    kram winett

    SvaraRadera