torsdag 6 januari 2011

Mullnäset 2011

Hejsan
Ja i dag bidde det 9km, och allt gick super bra. Jag är stolt att Mr Magoo klarar av att dra så pass långt som dock aldrig ha dragit. Han kämpa på bra den lilla sprätten. Han är ju bara 52cm hög och väger som en dammtuss i mot för Ayla och Hero.

Så nu kör vi helan och halvan bak i led :D
Medans gammtika är på semester och ladda för en kull med valpar.


Jag fick stå på bromsen första 3-4km för de tog i så mycket då de hamna bakom Kirsten och hennes Malamuter.
Så ska man alltid köra :D



I onsdags kväll så var jag och lill tjejen ute i lövberga. Jag som inte gillat mörkret förr gillar att fara ut jätte mycke nu på de viset =)
Härligt.
Ha en fin helg.
Kram från oss


4 kommentarer:

  1. Är sååååå sugen på att komma upp och se hur Qilaq skulle dra! :D Han är så taggad nu när vi drar på selen och Diesel är väl lite som Magoo, fast han uppfostrar Qilaq lite också, biter till honom om han vill leka osv ;)

    SvaraRadera
  2. Herre gud..vad hund farmorn är stolt över Mr Magoo...det är inte illa...där måste finnas en hel del vilja... du måste köra bruks även med denna lilla ädelsten..om man har en sådan vilja att vilja arbeta...tänk vad man då kan göra i bruks arbetet... Härliga bilder.. är det ok om jag tar en.
    Ni är ett häligt team verkligen..heja er !
    Många kramar till bästa matten och hennes underbara hundar

    SvaraRadera
  3. Det där såg verkligen super skoj ut.
    Jag har aldrig åkt hundspann men mannen gjorde det på en konferans med hans förra jobb & han sa att det var en riktig upplevelse!

    /Jennie

    SvaraRadera
  4. Ja jennie de e super härligt =) du får komma upp någon gång =)

    SvaraRadera