lördag 5 februari 2011

väntans tider

Hejsan
Detta är en gammal bild

Men jag går i väntans tider, jag vet inte vad det är men det pirra i hela kroppen efter dessa små valpar. Jag längtar ihjäl mig så att säga;)
Jag vet hela familjen gillar valparna för de e ju så underbart söta små nalle björnar.
Ja ha inte fotat så mycket när vi är ute nu... Gå ju inte ta kort varje dag ju, men där i mot kan jag berätta att föret ute efter spåren ha varit kallas bra nu en vecka så vi ha verkligen kört race
visste inte att en stor malamute hane kunde ge benet så fort =) Helt otroligt vad rolig vecka vi haft.
Å hundarna har verkligen sett den gladaste matten i världen å de gör dom ännu mer crazy;)
Nästa inlägg kommer det dags färska bilder på valpar... de kan dröja någon dag... de kan dröja en vecka ;) de visa sig :D
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar