fredag 28 januari 2011

Ännu en dag på skidor

Hejsan
Ja men nu vill jag börja med att berätta att min kära kiwok e med valpar =)
Om bara 2-3veckor finns dom hos oss. Jag längtar som ett barn efter julen. Helt sjukt. Jag tror att detta kommer bli en lysande parning.
Eastern hill kamotik kiwok
Born 4/5 2006
Proportions: 30kg and 55cm.Hips: A...Elbows: UA
Eyes examinated and found free of ca and pra Här nere ha vi pappa!
HOPI POINTS GRIZLY BEAR
Born 19/1 2003
Proportions: 48 kg and 69 cm.
Hips: A Elbows: UA
Eyes examinated and found free of ca and pra
Fotot är tagget av Kirsten & Alex Paulsen.
Pappan är ju från slovenijen!!
Hero som ni har sett på mina kort är en son efter Grizly.
Så det kommer bli kraftfulla valpar exakt så son jag vill ha dom =)


Ja i går så hoppade jag på skidorna igen och tog mig 8km igen på 45min. Jag tycker jag bli bättre å bättre på detta nu.
hihi.
kram från oss

3 kommentarer:

  1. Avis, avis, avis....
    Jag vill oxå åka ju...
    Det ser så skönt ut där släden glider fram över snön.

    Jag tror det blir kanonvalpar alltså.
    Pappan är ju jättefin.
    Håller tummarna för att de blir lika sin far. Fast även lika Kiwok hihi.

    Nu ska jag krypa ner under filten.
    Fryser som bara det.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Spännande att se hur valparna kommer se ut! Grizlys svans är verkligen suuuperfin! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, ska bli skoj att få se massa bilder (hoppas det kommer upp bilder här ;)!
    Tur att du bor långt bort, man skulle ju bli valpsjuk som man träffade valparna :)

    SvaraRadera