fredag 1 juli 2011

kursen ha dragit i gång

Hejhej

Ja men då ha vi fått lite tid för bloggen oxå =)

Min lite Crazy fick syster besök förra veckan =) Kvinnan var på besök=)

De är lite olika varandra, jag hade ju hellre haft kroppen på kvinna än på min pansarvagn =)

Men Crazy är en fin tjej med super fint utseende =) Så jag ska inte klaga =)
Första kurs tillfället är av klarat, man börja 08:00 och slutar 18:30 tor,fred,lör och söndag 08:00 till 17:00. Det är hel dagar i skolbänken vill jag säga =)
men skoj, mycket nyttigt vetande =)
Vi har ju mycke hem uppgifter som ska vara klart tills i aug... på sjukdoms sidan ha jag skrivit klart allt för hela terminen =) men de var därför de var sååå roligt =)
Sen ska vi skriva om 3 raser tills aug(10 st sammanlagt) Jag har skrivit 2st så de rör på sig =)
Vi ska även ha praktik på 2hundar inlånade tills aug. Dom gör jag klart till veckan :P Sen är det bara 2 böcker och klickers träning med egen hund som jag kan hålla på med på semestern och läsa ut böckerna då =)
Nice :P
Ja så är det väl i korta drag. Tränar rätt mycket för att få till beteendet rätt på våran omplaceringshund och på Crazys galna beteende till mat :P De e knasigt konstigt hur man kan ha sådan aptit;)
Nä måste ila.
Kram från oss till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar