tisdag 12 juli 2011

Träning träning

Halloj


Står mycke träning på schemat nu, ja vi kör ju inge drag nu under den varma periderna, men vi tänker,träna kontakt övningar och lydnad.


I mitten på aug ska jag å mina goa vän Kirsten ha våran hund fest =)


Kommer bli sååå himla skoj,valpar som vuxna hundar får komma. Vi kommer grilla/ha lekar för hundar och folket och sen bara lekar för dom mänskliga =)


längtar som en tok efter denna helg !!!


Jag har ju tusen järn i elden hela tiden, varje helg fram tills mitten på sept är full bokad =) Men sån e jag å de brukar vara så ganska ofta i mitt liv*mysko:)*


Nä jag ska ta och fota lite mer, tar ju mest bilder med mobilen nu då min kamera e på undersökning, och dom bilderna får jag inte in på datorn.


Men de kommer.


Kram från oss på kenneln


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar