lördag 8 oktober 2011

Första drag passet efter operationen

Idag hade vi vårat första styrkepass(drag) med hundarna igen efter min operation i tisdags(4/10)
Det gick bra men jag tror jag går lite för fort fram, så man ska inte säga att jag får återfall i min hand!!
Men hundarna skötte sig lugnt å snällt, det är som att dom känner på sig att man är handikappad ;)
Jag drog 3 spann med två däck och fälg.
Och Ayla fick dra ett eget däck och fälg för att hon behöver det!!
Hero han fick bara jogga lite då han i bland får ont i bak delen på kroppen, och sen naffsar han mig i bland när han blir frustrerad att det går för tungt och jag ville inte riskera att han naffsa där jag opererat mig :D Visst e jag feg ;)
Ha en fin helg!!
kram från oss


1 kommentar:

  1. Du får akte dig, Cia! Har på känslan, att du ka vara lika jävlig-galen som jag ibland!
    FEG?? Det e det sista man ka säga om Cia!
    Kramizz

    SvaraRadera