fredag 7 oktober 2011

Kiwok och Ayla på bilderna

 God morgon på er!!
Jag blev väckt av ett telefonsamtal i morse då dom hade sett en stor hund på vägen utanför oss....
Jag var ganska säker på att min Hero inte orkat bryta sig ur hundgården för att springa upp på vägen :D
Å mycket riktigt så låg han i sin koja och myste!! Såg på mig som är du dum, jag tänker inte komma ut och äta nu =) Han e så söt!!
Men jag fick ju hoppa upp tidigt!!
Ja på kortet längst upp ser ni Kiwok och lilltjejen som ska hoppa över ett litet hinder=) Tror ni Kiwok tog sig över, mja till slut, men hon tycker nog vi är knasiga som utsätter henne för sådana "jobbiga"  saker. De räcker med att dra på vintern och springa fritt på våren,sommaren,hösten tycker hon;) Hon jobbar å tycker de e kul men gillar att softa mycket oxå!!

Men så titta vi ner en bild och ser hennes dotter som är på g ut i skogen!! Där finns de ingen lat sidan alls, snarare mycket damp =)
Lugn å fin inne, men shit om du tar på henne sele eller ska börja träna något, håll i kopplet för då är det ljusblått!! Nu när jag har opererat handen så far vi och roa hundarna i skogen!! Där dom får springa av sig och förhoppningsvis hålla motionen uppe tills min hand blivit bra!! 
det var kort och gott från oss en fredag morgon!!
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar