måndag 21 november 2011

mops & Östsibirisk laika

 Hejsan
Ja i vanlig ordning så rullar det in hundar på denna gård =)
Mina hundar gillade faktiskt denna lilla mops unghund =)

 Idag fick jag besöka av en Östsibirisk laika
 En hane på 4år som har lite problem med andra hundar i mellan åt, så vi ska träna lite snabbt denna vecka för på lördag ska jag ställa ut han åt ägaren!!
 Blir min första utställning med jaktfolk :O Hoppas det går bra ;)
 Ni som känner mig minns väl min första hund sen jag gick ut skolan, hon (Ronja) var en kopia av denna hund till utseendet!! Men så hade hon ju laika i sig oxå. Jag kom på nu hur mycket jag saknar den hunden=(
 Ja vi får se hur det går på lördag nu, om jag lyckas få till det=) Underbart trevlig hund här hemma iaf. han ville nästan inte åka :D De gillar jag så klart.
Se så han koppla av här =) Mysig hund!!
Synd han va lite knasig mot de andra, men det ska vi jobba på.
Kram från oss

1 kommentar:

  1. Hej! Vad heter den svarta laikan? Han är väldigt lik en av våra förra hundar som vi sålde för några år sedan, som hette Ivan. Är väldigt nyfiken på om det är han, mejla gärna! marta.ullen@hotmail.com

    SvaraRadera