tisdag 1 november 2011

Vill ha tillbaks mitt minneskort

Hejsan
Ja då var det tisdag, jag börja bli något arg på att vara utan kamera, och den jag lånar av gubben ibland är så krånglig och dum!! så den tar man inte ofta med ut!!
ja mena jag har ju bara vare utan kameran i snart ett halv år år....
Å alla bilder man tar med mobilen blir ju inte helt ok och då hamna dom på fb =)

Idag var jag och kidzen ute på 3hjulingen igen,de e trångt men det går. Körde Crazy och Ayla 2h.
Dom jobbar så bra dom två. jag och barnen väger ju typ 130kg tillsammans.....
Så man ska inte klaga på go tikarna<3 Vi skulle köra alla 3 men då inte bromsen fungera så bra så våga jag inte mer än 100m på gården ;) Sen satte jag in mamma Kiwok i hundgården igen!! ja e fegis =)
Jag börja bli bekväm med att vara hemma känner jag, men snart är det dags för jobb igen!!
Nä nu ska jag förflytta mig till köket!
Kram


1 kommentar: