måndag 31 oktober 2011

Suger

Jag har just insett att denna vinter kommer suga om sonen ska köra egen släde =)
Ja inte för de, men vi kommer ha några hundar kort =(
Jag har det ju så att jag har som inte många turer med släden en vinter som jag är ute själv... Jag har ju alltid barnet/barnen med mig. Dotter kan ju åka och vill åka. Men sonen vill köra annars "suger" det att följa med säger han =) Ja å jag kan ju inte leja barnvakt varje gång jag ska ut med hundarna så vad gör man!!
Förra vintern fick jag antingen åka skidor eller skoter medans sonen körde släden!! Ja visst jag fick ju motion :P Men hallå halva mitt nöje försvann jöööö!! I vinter ha gubben lovat att han ska börja åka skidor så då kanske det går bra iaf för då har jag ju en skid kompis. Så hoppas vi på en kull valpar inom kort så man får utöka gänget lite :D

Men annars är väl allt bra va? Jo vi saknar snön..... 
Vart är den? jag har hört att den ska komma nu till helgen, jag håller tummar och tår för det nu!
Sen ska man inte klaga!! 

Nä det var allt från oss för i dag!! Vi tränar vidare på våra lilla 3hjuling! Jag och två barn... Folk tror väl man e galen när vi kommer efter E45n!!
Men det är vi inte.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar