måndag 12 december 2011

Första släd turerna

 Min första tur denna vinter(lör), blev kort men roligt var det iaf =) Ny släde för i år oxå =)
 Så fint dom sprang tillsammans
 Sen söndag var vi ut på kort turen igen, men då hade sonen egen hund och släde.
 Sonen står längst bak med sitt!!
 Idag mån for jag på en längre tur med hundarna själv, hittade en skogsbilväg som var plogad så den gav vi allt på =)
 De va så härligt att det snöade,tyst och fin gled jag fram helt själv med hundarna i skogens tysta vrå.
 Sen kom vi hem så var det heros tur att börja trampa upp gården lite mer =)
 Han ha blivit rätt lugn
 Men ger du han en boll så blir han som valp igen =)
Det var allt från oss för i dag.
Kramen

3 kommentarer:

  1. Glad Lucia!
    Ja här har det varit full rulle. Vi har flyttat osv osv. Jag har tappat bort din mailadress, min är nittonhundra@live.se
    Kram Acki o Marianne

    SvaraRadera
  2. Perfekt =) Mailar någon dag här =)

    SvaraRadera
  3. gud vad härligt! här i sthlm finns ingen snö än :(

    www.laekenois.wordpress.com

    SvaraRadera