tisdag 6 december 2011

Ännu mer lycka

 Hejsan där ute!!
Nu kommer snön å jag e glad!!
I går kom min underbara Magoo hem igen, men med han kom en toy pudel och en Kinesisk naken hund med hår!! Kan säga att det var full fart på både hundar å katt i går!! Huga vilket hundliv :P
 Magoo hade fullt upp att hålla koll på dom små liven ute i snön.
 Å som sagt i går kom Magoo hem, de för att min syster köpt en egen hund=) Super snygg och härligt temperament. han var här en blixt snabbis i går då dom hämta lite saker. Nu önska vi dom alla LYCKA
 Visst är han fin =) Jag "ångra" jag tipsa syster om den här hunden för jag tycker han hade passat bra här hemma :P
 Magoo ha fått en bia bädd av Frida.... Jo jag tackar den gillar vi =)
 Måste du fota nu, jag vila faktiskt här=)
Det var allt från oss för i dag!! Nu laddar vi för en härlig helg, ha hört det ska komma MYCKET snö =) Det gillar vi!!
ha det gott där ute !!
Kramen från oss på Kennel Moonlover´s hundliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar