söndag 15 januari 2012

Hård dag även för mig

 Ja i dag tog det på krafterna även för mig!! börja med en tur med 4spannet upp till stortjärn,de är stigande uppåt hela tiden och lös snö på det =) Skojigt, hundarna travade inte många gånger utan vi låg i skritt. 
6.23km upp dit, sen tänkte jag hem blir det super bra =) Det var ju bara jag och dottern, men på vägen hem fick vi extra åkare i form av två barn =) Super skojigt tycker jag då att barnen gillar att åka :D Mja så de blev ju att  kämpa vidare i skritt då oxå =) 
Sen hem och så kom Maddes kära barn och då  fick Hero jobba med dom;det är så skojigt att kidzen i byn vill komma och åka!!! 100kg drog han utan problem så där. han är råstark, men när han väl ger upp så ger han upp å sätter sig ;) Söta Hero.
Och här har vi Tim & Tej.
Dom gör framsteg, men det går fortare för den ljusa än de mörkare, han är mycket skygg kille =( så hemskt å se. Men han kommer ju bli bättre. Men kanske aldrig helt bra.
Kram från oss alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar