söndag 29 januari 2012

Jo men de rullar på

Har inte haft så mycket med kameran att göra nu på slutet :/
Men här rullar det på, flyttar om hundarna i hundgården dag för dag så valparna kommer in bland alla,ända hunden som är jobbig just nu är CRAZY,jag är så lej på hennes spök ålder och ett års kris :P
Bara på någon vecka har hon blivit fegis och kaxig mot alla utom sin mamma!!!
Jag vet det kommer gå över snart men så frustrerad då jag inte hinner med allt som jag vill just nu!
Sen vill hon helt plötsligen inte vara i hundgården heller, står bara och skriker nu och vill IN =)(hon har varit inne en tid med oss) Va fån är det inte en polarhund =)
Sen är jag grymt lej, jag skulle åka ner till ljungdalen och meritera Ayla, allt klickade på tisdagen då det var milen, jag var super nöjd att jag kunde fara i väg!! Nä va tar malamuteklubben och gör då, jo dom byter dag helt plötsligen,vad de beror på vet jag inte men de sabbade allt för mig! jag hade varken hund eller barnvakt på fredagen. 
Så nu har jag fått gnällt av mig lite oxå.
Men så i sista sek så anmälde jag mig och Ayla ist till polarhundsmästerskapet som går nästa helg här i strömsund.
Så vi får se hur det går nu då.
Jag tar det på skoj då vi aldrig gjort någon tävling förr.
Med valparna går det bättre å bättre, visst fortfarande lätt skvätten av sig, men dom gör fina framsteg.
Nä måste springa ut och sätta Crazy med mor sin så hon kanske blir tyst någon gång :/
Kram från oss :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar