torsdag 26 januari 2012

Magoo träffar Tim & Tej

Hejsan
Blir bild löst nu =) Men nu har valparna fått varit med kiwok en tid, nu är det Magoos tur, visst dom tyckte han såg skit läskig ut som var SVART å skrek å han blev rädd å hoppa bort =)
Men nu går det bra!!! Dom får en tid i hundgården tillsammans under dagen!
Nästa hund får bli Ayla dom ska få träffa, men nu är det Magoos tur!!! Sakta men säkert ska vi nog ta oss igenom alla hundarna utan att dom ska bli rädd för någon!!
Hade de varit "vanliga" valpar så hade det gått fortare.
Idag var jag ute med Ayla igen,bra spår 4km sen hade vi skit spår med djup snö,surdiken osv osv 6km =(Lyckas aldrig hitta ett toppen spår från börja till slut nu...... Men 57min tog vi oss igenom milen i skit spår, ja e bara glad jag stod upp för de e fan inte lätt när de e djupsnö och taskiga spår ska jag säga!!!
I tisdag körde vi vägen å då var jag livrädd för det gick för fort,så som ni ser så har vi inte bästa spår förutsättningarna nu 
Det var allt från mig för idag
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar