tisdag 10 januari 2012

Tiden vart tar du vägen

Fick fler bilder på min gamla rottis kille =) Se så fin han är <3
Jag skulle vilja stanna tiden en stund så man hinner det man vill hinna med!!
I söndags fanns tankarna att vi skulle åka upp över och låna hem någon Alaskan husky för att dra med i vinter. Å när vi kommer dit så hör jag gubben säger, ser du där borta, jag svara ja de sitter en löptik instängd i den hundgården, nä inte i den, i den andra.... Va den e ju tom.... Nä =) hoppsan där ramla det ut en valp kull på 3månader.
Dom såg så små,söta å kalla ut så mitt hjärta brast!!
Så vi får välkomna hem två alaskan husky valpar i morgon =)
Nu får mina goa malamuter tagga upp farten tills nästa vinter om dom ska hänga på =)
Detta var ju långt i från planerat men ibland säger hjärtat en sak som måste följas så detta ska nog bli bra de oxå. Mina barn har lite lagt beslag på dessa valpar redan och det känns som dessa kommer passa dom bra!!
Namn kommer nog bli typ bill & bull, Humle & dumle, Tim & Tej, något i den stilen, måste få se deras personlighet först =) Hade lite svårt för de när man hamna mitt i en hundgård bland 10-15st alaskan huskys som alla skulle hälsa samtidigt =)
Så nästa ilägg blir nog på valparna som kommer!!!
Jag tror jag har gjort en god järning så att säga
Kram från oss

2 kommentarer:

  1. Jag tror oxå du har gjort en mycket god gärning.
    Väntar med spännig på det ska berätta.
    Kramar till er alla.
    Synnöve.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Synne vi tar det på mail eller chatt =)

      Radera