måndag 19 mars 2012

 Hejsan
Ja då har det gått ett år sedan förra pimpeltävlingen här på Gåxsjön, då var Hero med och blev klappad och stod i centrum. I år var det , Crazy,Kiwok & Magoo som var med och drog några barn, men jag kan säga att 5.5h timme med barn från halv året till...... som klappa,klev,snubbla och drog å slet i dom så är man en stolt ägare så här efteråt =) 
 Kiwok så klart hamna ju med dom allra minsta barnen då hon är så försynt och snäll, Crazy är ju oxå lugn vid barn och många gosa med hennes tjocka öron!! Vi fick mycket fina ord av folk !!!


 I går söndag kom Kirsten hit och vi åkte skidor, hon hade två hundar och körde nordisk stil.
Själv gick jag den hårda vägen och åkte skidor efter två hundar och starta efter Kirsten, vilket jag aldrig mer vill göra med två hundar och hårda spår igen =)
 J ramla och kasta mig om kull de första km, första 7km stod jag och plocka hela tiden, min kropp känns att den finns i dag kan jag säga =) 2mil och stå på hel spen hela tiden ;)
 I morgon ska Kirsten oxå komma så då ska jag iaf bara ta en hund eller köra släde tänkte jag =)
Det var allt från oss i dag =)
på återseende
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar