måndag 16 april 2012

stugan

Ha inte lyckats fått till det med att föra över bilder från mobilen.
Men i helgen var det stughelg med en hel helg sittandes nere på sjön med sol och härlig eld som spraka!!
Tim,Tej och Magoo hängde oxå på sjön,dom är riktigt duktig på inkallning än så länge iaf ;)
Dom blir ju 6mån nu. 
Vi har ju övat och övat utan koppel så mycket vi kan just för att det är så jag startar med hundarna, jag vill styra dom via rösten osv inte genom kopplet. Men i Tim & Tejs fall är det lite klurigt då dom är osäker i koppel och behöver öva på det oxå, så vi lägger in små slag av koppel då och då ist med dom!!!
men allt kommer mer och mer=) 
Om två veckor så ska jag ha slut prov osv på instruktörs utb!! Lite nervöst men samtidigt längtar jag jätte mycket dit, de är så trevligt med alla kursare och miljön, helheten gör det kan man säga!!
Sen har jag uppehåll från pluggandet tills i aug då jag börjar på hundteraupet-problemhundskonsult utb, den jag hela tiden ha velat gå =) Gud så det ska bli skoj!! 
phuuu .... Nä nu måste jag springa ut!!! 
Ha det gott där ute!
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar