fredag 11 maj 2012

Akut

Hejsan
Detta blir ett tungt inlägg, men i går åkte vi in med Tim =(
Med samråd med veterinären så beslutades att han skulle få somna in*gråter*
Han mådde ju inte bra och det har jag sett på han,han slet även väldigt ont av stress och rädsla. Men invärtes fanns oxå problem.
Ja vet att jag inte kan rädda alla hundar. Det känns så hemskt och jobbigt när man väl tagit hand om såna här stackarns hundar som farit illa, man känner sig misslyckad. Det är tyst på gården och de känns så himla tomt utan han.

Vila i frid lilla Tim <3 

Men ett tips från mig till er!! När ni väl ska köpa en hund eller ta över en hund, va noga med vem som säljer och hur hunden mår. Jag tog dessa för att jag ville rädda dom från de hem de bodde in, men lyckades bara rädda ena iaf =(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar