onsdag 2 maj 2012

Orken

 Hallå
Ja de händer mycket fast ändå inte =) Dessa två valpar är för mig en gåta. Han på övre bilden Tej är så lugn och härlig nu så jag blir helt kär. Men Tim är fortfarande mycket skvätten,skygg mot folk osv. Han har alltid varit stressad av sig, och nu börja jag känna av hans stress mer och mer. Man kan säga att han och Magoo är ingen bra kombination om de ska stå i en hundgård, då springer dom fram och tillbaks hela tiden..... Jag är så brydd om jag ska plocka ut Tim och sätta han med Kiwok,men risken finns att syskonen kommer sakna varandra vilket jag heller inte vill.... Men jag vet han blir lugnare med henne, och då kommer vi till nästa problem Kiwok & crazy som är så tajta :/  Crazy kommer sörja om inte hon får stå med mamma. Snart får jag bygga en stoooor hundgård som alla kan va i så kanske problemet är löst =) Alla får varandra. Men jag kan säga att jag kommer aldrig ta sådana här valpar igen :/ Det var lärorikt men inte skoj och inte lättsamt för fem öre :/
 Tim & Tej =)
Men jag ska inte gnälla så mycket på Tim, han vill vara med oss och jag förstår han känner trygghet med oss. Dom är cool lugna att ha med sig lösa, de ligger oftast vid fötterna och kommer som ett skott när man ropa på dom <3 Men Tim kan göra mig lite tokig när han skriker och ska vara med hela tiden :/
Nä måste springa ut. Hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar