onsdag 26 september 2012

5 veckor i går

 Hejsan
Tiden springer i väg och här händer massor med dom små liven.
 Dom har hunnit bada varit ute massor, börjat härja runt med full av energi.



 Idag har vi även testat på att vara i hundgården. Gick jätte bra. Och med denna kull tänker jag testa de lite mera så dom är vana de oxå. Inte bara vara inne och ute på gården. Utan dom ska klara av att sitta instängda oxå =)
 Här nere ser ni då dom just badat, shit dom rev halva köket kändes det som =) Blev så busiga av ett litet bad =)
 Miljöträning är a och o denna tid för valpens framtid och vi tetstar de mesta från tunnlar till dammsugare till andra saker som ljud osv.

 Allt fungerar toppen.
 Barnen och deras ljud och cyklar är heller inga problem

De vart rörigt och kändes snabbt skrivet men jag har inte så mycket tid till att sitta still vid datorn =)
Kram från oss

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja visst är dom =) Mina små nallebjörnar =)

      Radera
  2. Sv: Kanske någon gång i framtiden - men nu väntar jag bara med spänning på min kommande schäfervalp :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack :) Det hoppas jag också :)

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera