fredag 19 oktober 2012

8.5 vecka

 Hejsan!!
ja i tisdags blev mina små liv 8 veckor. Då var dom till veterinären och fick vacc och blev besiktade. Alla klarade sig fel fritt. 
Idag lånade vi in en vit herdehund så mina små valpar fick träffa en annan hund än dom här på gården. Det är ju 6st men de är alltid lite annorlunda när de kommer en dom inte är vana vid från början. Så jag tycker det är viktigt.
 Valde en vit hund då jag tycker dom ser lite av sådana. 
 Försten fram och hälsa var Delilah!! Kunde jag tro något annat =) Djingis han tyckte bättre om att sitta med Crazy och Magoo istället för att träffa den nya hunden!!
 Jag tyckte det gick bra och de var inte många som gnällde och tyckte hon var jobbig =)

 Nyttigt för alla =)

Nu flyttar dom 3 första valparna i helgen. Kommer bli tomt :/ Finns fortfarande 2st otingade. 
1hane och 1 tik om någon är intresserad.
Här är lite bilder på föräldrarna oxå på slutet!! Se om njut =)




Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar