måndag 29 oktober 2012

Snart bara två kvar

Hejsan
Ja nu ha valparna hunnit bli 10 veckor. Perfekt ålder. Man har tid att lära dom cirka 2 veckor till innan dom går över och blir mer rädd för allt dom inte hunnit med tidigare att upptäcka. 
Så jag kämpar på med dessa så det ska få så bra start i livet som möjligt. 
Delilah kommer åka till sitt hem snart framgenom oxå. Så då har jag bara Dimmaq och Defy kvar.
Defy söker ett eget hem, vi har några som är intresserad, men allt ska klicka innan jag känner mig trygg med att hon flyttar. Så än finns tid för att hitta de perfekta hemmet för just henne. Annars så trivs jag ganska bra med henne oxå :P hihi. Grinar inte om hon blir kvar för då har jag mitt först 4 spann med tävlingshundar om 2år :P 
Annars får jag köra 3 spann. de fungera de med så klart.
Idag var jag,disan,katten,kiwok och valparna ute på 2.5km promenad i skogen. De knata på riktigt bra dom små. 
Det var allt från mig för idag.
Kram från oss

2 kommentarer:

  1. Det är väl här på bloggarna vi får ha våra träffar, haha.
    Gissar att du är lycklig över all snö som singlat ner ikväll. Jag tycker det blev mysigt.
    Kram kram
    //m

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha =) Ja tydligen =) Men som sagt vardags kvällar kan jag oftast ;) Ja nu börja de hända något ute =) så roligt. kram

      Radera