måndag 5 november 2012

Vi tar ett blogg inlägg om mitt super team

 Hejsan
Ja nu är de måndag och ny vecka, vi har haft en pensionat hund här i 12 dagar så de har krävts lite extra tid av mig då!! Men måste början att skryta om TEJ.
Gud så han har blivit duktig på att dra. 
Crazy håller jag på göra till min nya ledar hund och det går ganska bra, men jag har fått varit rätt hård med henne för hon ville från börja gå bak och leka med dom andra i starten osv men nu tycker jag vi börja komma någon stans iaf =) Höger vänster börja komma mer och mer oxå.
Kommer bli toppen. Snart är Kiwok tillbaks i spannet oxå:P  Och i slutet av vintern ska Greta in oxå mer och mer :P wiiiii
Idag var hundarna lite väl heta, de har inte dragit på 2 dagar så de hade laddat batteriet riktigt. Och jag på 3 hjuling efter 3 hundar slutade inte helt ok. En blå överarm och ond röv =) Drogs i backen en gång och sen in i en dum bom med armen!!!
Jaja, sånt som händer. Nya tag i morgon.
Men idag körde vi backträning. Riktigt bra gick det!!!
Kram från oss och så kommer bloggning om Greta och valpar senare i veckan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar