måndag 19 november 2012

Positiv förstärkning

Go kväll i stugorna!!
Det har hänt så mycket tråkigt här då jag fått inse att min omplaceringshund jag tog hand om Hero, snart ska få somna in :( Han blir bara sämre och sämre i ryggen och ibland tror jag inte ens rimadylen hjälper riktigt hellre. Men han visar gott mod och jag tänker försöka tänka att han ska få ett värdigt slut på sitt liv!! 
Så mitt alla dessa jobbiga beslut så har ändå en massa nytt hänt!!! Defy sista tik valpen fick flytta till Arjeplog i helgen. Å hittade ett perfekt hem. Kändes toppen. 
Går allt bra så kommer den härliga malamute hanen på första bilden till mig i dec =) Han ska få rabies sprutan osv så han är redo att flytta till Sverige =) Jag kommer att välkomna honom med öppna armar till mitt lilla spann i vinter. Han kommer verkligen behövas för att vi ska kunna ta oss fram. Jag har ju bara Kiwok, Crazy och Tej som jag kan dra med än så länge. Men så kommer min svarta fara på bild nr två =) Greta att få köras in i vinter oxå, hon är ju en lite lätt galen schäfer med bra dragvilja som jag nästa tycker slå de mesta =) Underbart. 
I dec åker jag och Elinor ner till sthlm för att ställa ut Crazy på Älvsjömässan tillsammans med hennes syskon (en del) Å det ska blir såååå roligt !! Å lite nervöst så klart att ställa som uppfödare så där. Nu är det bästa att göra bra i från sig ;)
Det får bli allt för idag!! Kommer uppdatering på valparna i veckan oxå om jag hinner :P
Kram från oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar