måndag 12 november 2012

I morgon 12 veckor

Hejsan
Världens sämsta bildkvalitè =) 
Men här har det hänt massor. Dom börja kännas så stora nu. Å himla vilken fart dom har runt gården. 
Tror aldrig jag skulle klarat av att ha tre valpar hela tiden tills dom växer upp.
Känns som man inte kan ge alla vad dom behöver då. Max 2st i samma ålder känns ok för mig.
Nu är det bestämt idag att Defy blir inte kvar hos mig utan hon flyttar upp till Arjeplog.
Det är många som maila och hört av sig och vi har klurat och diskuterat osv. Men nu är det klart.
Nu ska jag ha kära Delilah (Yla) kvar tills jag åker ner till sthlm i dec. Å de känns ju skoj för både Dimmaq och mig.
Dom ska snart få börja lära sig lite koppel och sele osv. Så nu väntar en spännande tid igen.
Det var allt från oss idag.
Kram och ta hand om er och vovvarna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar