måndag 11 februari 2013

nya tag

 Ja då var det måndag.
Idag tog jag Basty och Crazy på en tur på 3 mil med skidor och den nordiska släden. De blåste och spåren drev igen fort.... Vissa gånger var de som att köra helt ospårat. Skidorna syndes knappt =)
Men jag är inte den som är den utan de är bara att tuta på. Vi skulle åka 4 mil men de kände jag att de blev för mycket för min del i detta före. Hundarna pallar för dom har gått längre (med släde) .

Det blev iaf en mysig runda,
Sen när jag kom hem hade Musch lämnat av 210 kg hundmat =) Sweet med lite extra träning tänkte jag och bar in skiten!!! 
Men jag kan säga att efter lördagens 360 st benböj & söndagens 180 st  benböj med  14 kg och skidåkning ett par mil känns faktiskt i benen.... Inte så mycket men lite må jag ju säga =) 
Härliga tider med vinter =)
Nä måste ila men ha det gott där ute.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar