måndag 11 mars 2013

backträning

 Hejsan där ute i vårvädret
Härliga mars är här och det är en månad jag vill ta vara på varje år. Bästa månaden på hela året :P
Idag flyttade jag ett jobb som inte är beroende av exakt dag och tog på mig skidorna och börja veckans backträning. Detta vecka är de full focus på att köra små som stora låååånga jobbiga backar med skidorna och vovvarna. Vi tog en tur till Nagasjön idag. 23km på 2.28min. Mycket bra tid med tanke på att det är mycket uppförs och att vi tog två pauser. 
Om två veckor är meriteringen och vi ska banne mig hålla oss friska och i form. Så ni med förkylning... håller gärna bort från oss, även om jag brukar klara mig så är det väl nu om något den kommer......
Jag svara på otroligt mycke mail nu om valpar... Malamuten har verkligen blivit poppis =)
Något jag tycker är super skoj att folk fått upp ögonen för denna fantastiska ras <3 p="">
Nu ska jag ut och fodra mina liv.
Ha det gott där ute tills vi hörs och ses igen.
Kram från oss alla till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar