måndag 4 mars 2013

Skidor vilohelg och sen järnet

 Hej hallå där ute.
Här har vi faktiskt haft en vilohelg med bara göra de man vill!!!
Det var skönt för kropp och själ.
Här uppe ser ni min fina tjej Greta!!! 
Söndagen... just ja... vilohelg?
Nä på söndagen var de dags för skidorna med Crazy och Basty igen. 
Vi har skrapat ihop så mycket som 126mil... Men någon slädtur är inräknat så de är inte bara skidor de vet jag.
Å räknat från dec.
Men nu känner jag att jag börja fått nog av skidorna. Jag ska göra en stor konditionstest nästa onsdag. Jag Crazy och Basty ska ta en tur upp på kvällsknäppen. 2 mil rätt upp. Då får man veta sanningen om konditionen och styrkan är på plats inför dom 10 milen den 22-23mars ;)
Nä de får vara allt för idag.
Kramar från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar