fredag 8 november 2013

tiden

Hejsan
Det har varit lite mycket här, sorry att jag inte uppdaterat =(
Jag har fått många mail och sms och telesamtal på sista valpen men den är såld.
Jag har bara inte tänkt på att uppdatera.
Men eftersom jag haft så många förfrågningar så har jag tänkt planera en kull till våren.
Så ni som nu är intresserad skicka mig ett mail eller sms så jag kan se om de är flera som är intresserade så får vi se vad vi kan klura ut för något spännande tillsammans.
Jag har nu 3 st som väntar på valpar.
Ända som är helt klart och bestämt är att det blir min egen hane Basty som blir pappa.
Sen mamma är ej bestämt ännu..... De måste jag klura på så allt stämmer och passar.
Nu måste jag ila iväg igen. Men ska fixa bilder framöver =)
Kram från oss alla.
cia8111@hotmail.com . 076-7649115

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar