tisdag 8 april 2014

Valpar på gården

 Hejsan
Ja men då måste jag nog uppdatera här lite oxå =)
Rottisen växer och frodas som han ska. Riktig tuffing ibland och feglort ibland. Som de ska vara.
 Har börjat på vårens joggingrundor med alla glada hundmänniskor. Riktigt skoj och jogga ilag så där. 
Sen har vi ju lite att träna på inför Hundlöpet i Sundsvall i Juni =) Tror jag ska springa milen då.
Sen så har en alaskan husky flyttat hem och så blev det att två av dom stannade kvar hos mig permanent nu. 
Så till de lite mer spännande och roliga. Vi har fått 7 st pigga och fina valpar som nu är 1 vecka och 1 dag.
Ev har vi en tik och 1 hane kvar om någon vill tinga en valp. 
Jag har försökt få tag i några men har jag missat någon så ring, maila eller smsa mig om intresse finns.
Pappa till dessa vovvar är allas käraste BASTY. Tjeckisk import. Dansk Champion och draghundsprov 100+.
På bilen är 3 tikar övers och 4 hanar ner till!!
Lättast om ni vill följa valparna är att adda mig på instagram. Där uppdatera jag regelbundet!!
Men ska försöka släpa röven till datorn en gång i veckan och uppdatera här med ;)
Vill ni nå mig hittar ni info under fliken kontakta. 
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar