onsdag 27 augusti 2014

Hej å hå

Allting går så himla fort och man ska vara på alla platser överallt =) Denna blogg hamnar åt sidan, men jag ska göra ett försök och uppdatera lite text om vovvarna iaf. För bilderna ligger i mobilen som vanligt. Och tips om ni vill följa hundarna så adda mig på Instagram ciasundkvist. Där uppdateras allt flitigt just nu. Men annars har träningarna inför vintern dragit igång lite smått. Behöver egentligen fler hundar för tävlingarna men då jag har många iaf =) (pensionärer osv) så är det svårt att få plats/tid och energi med fler..... Har iaf bestämt mig för att behålla Fang oxå ur sista kullen då jag verkligen behöver fler unghundar just nu.Å han är en guld gruva. Om något år har jag typ ingen längre =) Det var lite kort å gott från oss just nu. Trevlig höst träning på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar