måndag 24 januari 2011

Nordisk stil

Hejsan
I lördags var jag och köpte mig en nordisk släde, vilket innebär att de finns inga medar att stå på utan man åker skidor efter =)

Lite intressant faktiskt. Och roligt var det oxå, jag har aldrig provat detta förut.
8km åkte jag på skidor å jag blev nästan impad på mig själv;) hehe.
Jag ramla bara en gång å det var på slutet.

Fick även med ett par skaklar, man kopplar hundarna på rad. Tur jag hade sådana selar liggandes till alla i rätt stl :P Den som spar han har;)
Ha det gott där ute.
Å jag kan även säga att min gravida tik börja ta sig lite över magen :D WIIIIII
Jag längtar som en dåre.

Ja å här ha vi två hälsa på hundar. Dom ska vara hos oss i två veckor.
De kallas valpar i detta hus för dom e sååå små ;)
Kram från oss

2 kommentarer:

  1. Såg härligt ut det där.
    Är det medar bak att stå på du menar?
    Det gäller med andra ord att man kan åka skidor nu då hihi.

    Så kul med små valpar igen. Ja alltså inte de där inhysningarna hihi.
    Söta var dom i alla fall.
    Måste ju vara på storlek med Magoo...

    Nu ska vi äta fiskgryta.
    Kramen på dig.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Qilaqs öga ser tyvärr inte bättre ut, blir det ingen skillnad tills på onsdag så ska vi åka in igen..
    Känns som om veterinärerna blir okunnigare och okunnigare, att dom gissar lite på diagnos, nu har vi ändå testat 2 kliniker helt oberoende av varandra.
    Har aldrig skickat in något till försäkringsbolaget men ska ta och skicka efter alla gamla kvitton och skicka in det :)

    Så där vill jag också kunna sätta fast hundarna, kan dom leka då, eller går dom bara på rad? Perfekt för Qilaq annars! haha!

    SvaraRadera