tisdag 18 januari 2011

I morgon får vi besökshundar

Hejsan
Ja jag hinner som inte med hela tiden nu =)
Ha kommit på att jag ska börja åka skidor...
Så då bidde sonen glad som får köra släden med två hundar :D I söndags körde han Hero och Magoo, och i går måndag så bidde det Ayla och Magoo.
Dom e mest poppis då Ayla drar som en GUUUUDDDD :D
Själv åkte jag skidor med Hero i går kväll ;) Ja jag fick jobba som jag hade räknat med. Å ville så det var toppen bra;) Han springer inte så fort den stora knulen. Men stark e han ;).


Nu ska vi bara vila ner middagen och ut i spåret igen. Sonen e taggad och vill köra. Själv hade jag gärna kört släde oxå i dag men bara att hoppa på skidorna och köra dag 3 ;)
Å morgon kväll kommer 2 st dvärgpudlar och ska hälsa på oss i två veckor =)
Bilder kommer nog ;)
Bye bye
Kram på er där ute.

2 kommentarer:

  1. Oj jisses vad liten han ser ut Magoo, men kul att han verkar gilla draget! Mysa tycker det är tokfränt att dra sparken, tyvärr tar jag mig ju inte ut på skidorna den här vintern (gravid i v. 33 nu) men nästa vinter kanske vi provar på det också.

    SvaraRadera
  2. Det ser så häftigt ut!
    Roligt att hundarna gillar det med...kanske pudlarna tycker det oxå!? ;)

    //Jennie

    SvaraRadera