tisdag 25 oktober 2011

Trött

Hallå
Ja som sagt jag är så trött på folk som tror dom är något! vet å kan bäst!!
hatar folk som "leker" proffs nä dom inte har kunskap eller erfarenheter........
Egentligen borde man inte lägga energi att tänka på dom, men det gör mig så arg när man vet dom gör/säger fel =)
Jag har alltid gått min egen väg och de har fungerat så jag är glad jag inte lyssnar på allt och alla åsikter!
Nu sedan jag börja Instruktörs utbildningen så har man fått mycket bekräftat som man gjort, att man gjort rätt och sen lärt sig så mycket nyttigt som man trodde förut var inget som gör det lilla extra!!
Underbart att få gå på kurs hos dom som jobbar med mjuka metoder.
Sen nästa år börjar jag ju hundteraupet-problemhundskonsult utbildningen! Den längtar jag grymt mycket efter då jag har hållit på lite smått med sådant många år och tagit hand om hundar som vanligtvis skulle avlivas pga att dom varit "psykiskt" störd, pissa inne,aggressiv osv osv... 
Å egentligen är det inte ens hundens fel =) oftast. 
Så nu fatta ni varför jag längtar efter just hundterapeut utbildningen :P
Nä det var allt från ett dimmigt jämtland
på återseende.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar